CRM Çözümleri

CRM Çözümleri

CRM Nedir?

  • Ürün ya da hizmetleri, müşteriye, doğru fiyatla, doğru yerde ve zamanda sunmaktır,
  • Pazarlama – satış ve servis süreçlerini yöneten müşteri merkezli bir iş felsefesidir,
  • Uzun vadede kazançlı müşteri ilişkilerini oluşturan ve muhafaza eden bir iş stratejisidir,
  • Müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, oluşan talebe anınada cevap vermek ve bilgilerin organizasyon içinde paylaşılmasıdır,
  • Müşteriye göre muameledir, problemleri doğru anlamak ve optimum çözüm üretmektir,
  • Bir front office otomasyonudur. ( Satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri vs…),
  • Bir back Office otomasyonudur. (Muhasebe, üretim, lojistik, planlama vs…),
  • Müşteri başına karlılığının arttırılması amaçlamaktır,
  • Ürünler arası çapraz satışların miktarının arttırılması hedeflemektir,
  • Satış tekliflerinin daha hızlı ve daha yüksek oranda siparişe dönüştürülmesidir,
  • Hedef kitlenin ve potansiyel müşteri sayısının arttırılmasıdır,
  • Pazarlama ve satış döngülerinin kısaltılmasıdır,
  • Müşterilere doğru çözümün daha hızlı ulaştırılabilmesidir,
  • Müşteri memnuniyetini ve sadakatini arttırmayı amaçlamaktır.

Leave a Reply

Your email address will not be published.